ספין או הצעה של ממש? ליאון הציע לדייטש שנה בראשות העיר

איתי גדסי 6 Comment on ספין או הצעה של ממש? ליאון הציע לדייטש שנה בראשות העיר

שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות בירושלים, דיל דרמטי שהוצע, איים לטרוף את הקלפים: יוסי דייטש יסיר את מועמדותו לראשות העיר ירושלים, יעביר את תמיכתו למשה ליאון ובתמורה יזכה לשנה שלמה כראש העיר בסוף הקדנציה | מטה דייטש: "הדיל נדחה על הסף" | מטה ליאון: "ספין שקרי"

ליאון ודייטש צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבחירות בירושלים מתקרבות וכך גם הידיעות אודות הסכמים שנרקחים מאחורי הקלעים. לצד הסכמים של ממש מופצים גם ספינים רבים ולעתים קשה להבחין בין דיל של ממש לבין ספין של לא ממש. הבוקר מתפרסם כי המועמד לראשות העיר ירושלים בתמיכת ש"ס ודגל התורה, משה ליאון, הציע למועמד לראשות העיר מטעם אגודת ישראל, יוסי דייטש, דיל במסגרתו יסיר דיטש את מועמדותו ויעביר את תמיכתו לליאון ובתמורה יזכה בראשות העיר בשנה האחרונה לקדנציה, כך פורסם ברשת ב'.

בריאיון ל"מהדורת הבוקר" בהגשת בצלאל קאהן, אמר דייטש: "אני מתכוון להתמודד עד הסוף. עכשיו זה הסוף ומחר בע"ה נספור את הקולות". לשאלת קאהן באשר לדיל שהתפרסם, התחמק דייטש מלענות לגופו של פרסום ואמר: "אחרי הבחירות נוכל לפרסם ספר עם כמות ההצעות שהגיעו אלי".

אך לצד התחמקותו של דייטש, במטהו דווקא אישרו את הפרסומים ואמרו: "אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם מטה משה ליאון ודגל התורה, אך היא סורבה מיידית. כנראה שיש מטות בהם מתגבר החשש מהפסד של ליאון. יוסי דייטש רץ עד הסוף – ובעזרת השם גם מנצח".

במטה ליאון הכחישו באופן גורף את הפרסומים וטענו: "מדובר בשקר גס ובניסיון ליצור ספין שקרי. לא הייתה ולא נבראה שום הצעה לרוטציה מצד משה ליאון או מי מטעמו, לא לדייטש ולא למישהו אחר. משה ליאון מתמודד על מנת להיות ראש עיר לתקופה ארוכה. ככה זה כנראה כאשר האכזבה והייאוש מתדפקים בפתח. לפתע מתפרסמים סקרים הזויים וכשזה לא עובד מנסים לפזר שמועות שבשקר יסודן. מדובר בספין זול ושקרי. הסיבה לספין השקרי היא אבדן עשתונות מוחלט. דייטש כמו אלקין, יודע שמשה ליאון כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל את המציאות הזאת".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    לא לתת לו אפי' יום אחד, גדולי ישראל העדיפו ליאון. ומוטב שיוריד את המועמדות עכשיו כדי שלא נצטרך לנצח רק בסיבוב שני אלא כבר בסיבוב הראשון.

  2. 4

    לא מגיע לו
    משה ליאון הוא מועמדם של גדולי ישראל ולא יוסי דייטש

  3. 3

    לא שווה המחיר הנספים בשרפות חיי אדם העיקר להראות כח של מפלגה כמה היא חזקה מחלוקות ודל

  4. 2

    אנונימית: דיייייי לפוליטיקה הזו

  5. 1

    לא הבנתי מה הולך פה